mini-case-headrmini-case-headr

MINI.

In 2015 is MINI onder invloed van moederbedrijf BMW volwassen geworden. De nieuwe Clubman markeerde de transitie van adolescente puber naar distinguished gentleman. Hieronder een selectie van deze en vele andere campagnes waar ik als creative voor dit iconische automerk aan gewerkt heb. 

MIJN ROL  >  CONCEPT // ART DIRECTION // DESIGN

SHOWCASING THE CLUBMAN.

In een serie van 4 online films werden de USP's van de nieuwe MINI Clubman belicht. Door al het beschikbare beeldmateriaal uit andere campagnes slim te recyclen onstond een serie waar het verhaal achter de auto verteld kon worden aan de hand van 4 thema's. 

MINI TIMELINE.

MINI is dan wel volwassen geworden, de geschiedenis van het merk is allesbehalve saai. Animaties en interactiviteit laten zien waar MINI voor staat: good old fashioned British fun. 

Probeer het zelf uit ↓

LANCERINGEN.

MINI gaat lekker. Dat betekent dat er regelmatig nieuwe of vernieuwde modellen uitkomen. En dat vraagt om strakke (digitale) campagnes.

MIJN ROL  >  DESIGN

mini-logos-iconsmini-logos-icons